top of page

Reklama radiowa

Mój gÅ‚os można usÅ‚yszeć w wielu rozgÅ‚oÅ›niach w tym również w RMF MAXX, gdzie podkÅ‚adaÅ‚em gÅ‚os pod najwiÄ™ksze wydarzenie muzyczne hardstyle w Polsce

PozostaÅ‚e próbki

subaru_logo_3d_v_rgb.png
Subaru Forester
00:00 / 00:06
body chief - catering dietetyczny
Body Chief
00:00 / 00:04
RMF MAXX - reklama
Reklama - RMF MAXX
00:00 / 00:20
895c9d25037631_edited.jpg
Muzeum Ziemi Kępińskiej
00:00 / 02:10
subaru_logo_3d_v_rgb.png
Subaru Crosstrek
00:00 / 00:06
Black Sugar - koncert
Black Sugar
00:00 / 00:17
progressio - niepubliczne przedszkole
Progressio
00:00 / 00:05
rmf fm - audiobook
Audiobook - RMF FM
00:00 / 01:02

JAK ZAMÓWIĆ NAGRANIE?

01

-------------------------------->

Skontaktuj siÄ™ ze mnÄ…

Wypełnij formularz lub napisz e-mail. Podziel się pomysłem
i oczekiwaniami.

02

------------------------------------------>

Otrzymujesz wycenÄ™

W ciÄ…gu kilku godzin dostaniesz ofertÄ™ i okreÅ›lony czas realizacji. 

03

-------------------------------------

Dopinamy szczegóÅ‚y

Po akceptacji, precyzyjnie ustalamy detale. Jeśli masz sugestie dotyczące intonacji, śmiało podziel się nimi.

-------------------------------------------

05

----------------------------------------->

04

-------------------------------------------------->

Opłacasz zlecenie

Odbierasz gotowe nagranie

Na Twój e-mail przyjdzie faktura do opÅ‚acenia. Masz 14 dni na uregulowanie pÅ‚atnoÅ›ci.

W krótkim czasie otrzymasz profesjonalne nagranie. JeÅ›li coÅ› wymaga poprawki (bez zmiany tekstu), to zaÅ‚atwiamy to bez dodatkowych opÅ‚at.

Already more than 533 THOUSAND
likes on TIKTOK!

tiktok logo

KLIENCI

Klienci z którymi współpracowałem

OPINIE KLIENTÓW

CONTACT

Call me

792427833

Potrzebne informacje do wyceny:

  • Jakiego nagrania lektorskiego potrzebujesz?
    (np. reklama radiowa, film korporacyjny)

  • Ile przewidujesz tekstu do nagrania?
    (może być przybliżona liczba sÅ‚ów lub czas trwania reklamy/filmu)

  • Jaki jest obszar emisji materiaÅ‚u?
    (np. social media, radio, telewizja).

Send email

Message sent

  • Dlaczego warto, abyÅ› wybraÅ‚ mój gÅ‚os?
    Na rynku dostępnych jest wiele głosów lektorskich – mniej lub bardziej znanych. Jeżeli zależy Ci na profesjonalnym wykonaniu zlecenia, warto zaufać lektorowi z doświadczeniem, który zrealizował już sporo zleceń dla różnych marek i którego głos przypadł Ci do gustu. Realizuję nagrania lektorskie od ponad 10 lat. Ciągle ulepszam swój warsztat, a wśród firm, dla których nagrywałem są m.in. Subaru, Body Chief, PlayStation Polska, Caveliada, EQ Music. Mój głos pojawia się w m.in. w radiach, na koncertach, eventach, filmach, reklamach. Współpracując ze mną możesz liczyć na wsparcie kreatywne, a korzystając z mojego dotychczasowego doświadczenia – chętnie doradzę Ci jak może wyglądać Twoja reklama lub narracja Twojego filmu.
  • Co ma wpÅ‚yw na cenÄ™ nagrania?
    Wycena Twojego nagrania zależy od kilku czynników: rodzaju nagrania (reklama, prezentacja firmowa, komunikat głosowy, audiobook itd.) pola emisji materiału (płatna kampania w social mediach, strona WWW klienta, materiał wewnętrzny dla firmy, radio lokalne/ogólnopolskie, telewizja lokalna/ogólnopolska, aplikacja mobilna, radiowęzeł galerii handlowej itd.) długości tekstu (określona w ilości słów lub stron A4 – 1 strona to 1800 znaków ze spacjami)
  • Jak szybko otrzymasz nagranie?
    Wszystkie nagrania lektorskie realizuję na bieżąco. W zależności od długości tekstu najczęstszy czas oczekiwania na gotową produkcję trwa ok. 7 godzin . W trakcie naszego kontaktu otrzymasz precyzyjny termin oddania nagrania. Jeśli masz konkretny dzień, na który nagranie musi być gotowe – poinformuj mnie proszę o tym.
  • Jak siÄ™ rozliczam?
    Po zrealizowaniu zlecenia otrzymasz ode mnie na maila fakturę. Będziesz mógł/mogła opłacić ją przelewem lub BLIKiem.
  • Jak wyglÄ…da kwestia ewentualnych poprawek nagrania?
    Wszystkie poprawki z mojej winy realizowane są bezpłatne. Zależy mi na Twoim pełnym zadowoleniu i udanej współpracy. Inne poprawki, które nie wynikają z mojej winy np. zmiany w tekście po nagraniu, są na koszt zleceniodawcy i wynoszą +50% ustalonej stawki.
  • Jakie Twoje wskazówki o tekÅ›cie mogÄ… być pomocne?
    Jeśli chcesz, aby Twoja reklama lub narracja filmowa brzmiała w określony sposób (np. bardzo dynamicznie, wesoło, poważnie, spokojnie, zmysłowo itp.) – daj mi proszę o tym znać. Możesz także przesłać przykładowe nagranie reklamy lub filmu, które Ci się podoba. Jeśli nie masz takiego wzoru i/lub nie znasz się na interpretacji tekstu – w ogóle się tym nie przejmuj. Możesz liczyć na moje doświadczenie i kreatywność przy realizacji Twojego projektu.
  • Za co tak dokÅ‚adnie pÅ‚acisz?
    Zlecając mi wykonanie nagrania lektorskiego do swojego projektu płacisz za: profesjonalny warsztat pracy lektora – dziesiątki godzin spędzone na kursach stacjonarnych i niestacjonarnych, codzienne ćwiczenie i udział w szkoleniach lektorskich i dubbingowych organizowanych w studiach nagrań składają się na moje doświadczenie i ciągle doskonalone umiejętności, czas pracy przy zleceniu – zapoznanie się z tekstem, ewentualne konsultacje, nagranie oraz postprodukcję dźwięku, prawa autorskie do wykorzystania nagrania – wycena zawiera już w sobie przekazanie praw do emisji na wybranych polach eksploatacji przez ustalony czas, *dodatkową postprodukcję dźwięku – przy nagraniach emitowanych np. w kinie postprodukcję dźwięku przekazuję zaprzyjaźnionemu studiu nagraniowemu, które dostosowuje materiał do specjalnych wymogów emisyjnych. Koszt takiej postprodukcji to stała kwota 150 zł/brutto (całość).
  • Jak nagrywam zlecenie?
    Nagrania lektorskie produkuję na 3 różne sposoby: we własnym domowym studiu (w przypadku krótkich i prostych projektów) w zaprzyjaźnionym studiu w Warszawie (dla dłuższych i bardziej skomplikowanych nagrań) jeśli dysponujesz własnym studiem lub zależy Ci na realizacji nagrania w konkretnym miejscu – chętnie je odwiedzę i tam nagram materiał*.* Jeżeli studio znajduje się w Poznaniu lub okolicach – koszty dojazdu pokrywam samodzielnie. W przypadku wyjazdów do studiów położonych dalej – wycena zlecenia powiększona jest o koszty transportu.
bottom of page